Join us as a PPC Manager!

Médiaügynökségi csapatunkba keresünk PPC managert! Gyere hozzánk, ha a napi kampányépítés és indítás helyett inkább a performance stratégia érdekel és lead ügynökségi szerepben is kipróbálnád magad. Ugorj be hozzánk egy kávéra, és beszélgessünk, szerintünk itt a helyed!

Amit kínálunk:

  • integrált kampányszemlélet, azaz együtt tudsz dolgozni a hagyományos médiatervezőkkel, a stratégákkal, a PR-esekkel és az ügyfelekkel, hogy a legjobbat hozzátok ki a kampányokból,
  • nagyszerű ügyfeleink vannak, izgalmas projektekkel, sokat tudsz tanulni a saját média, saját filmes és saját kreatív csapatunktól is,
  • rendszeres tudásmegosztás a PPC csapaton belül is, és kívül is, igyekszünk minél több szakmai előadást szervezni, illetve tréningekre, konferenciánkra is járni,
  • ötleteid mindig nyitott ajtókra (és fülekre) találnak,
  • 3 nap home office, 2 nap bejárásunk van általában, de ha szeretnél több napot is benn lenni, az iroda ajtaja nyitva áll, valamint az,
  • iroda kertjében is tudsz dolgozni,
  • kutyabarát hely vagyunk, ha van, hozd magaddal a négylábú munkatársad,
  • törekszünk a munka és a magánélet egyensúlyának biztosítására.

Téged keresünk, ha:

  • kezeltél már Facebook és Google Ads fiókot, van tapasztalatod a digitális marketing területén,
  • nem félsz attól, ha ügyfelekkel kell közvetlenül kommunikálnod,
  • a számok mögött meglátod az összefüggéseket, és hatékony következtetéseket tudsz ebből levonni,
  • önállóan tudod vinni a kampányfolyamatok Rád eső részét. (tervezés, megvalósítás, javaslattételek, riportálás, …),
  • PPC-s szemlélettel rendelkezel, ki tudsz jelölni egy weboldalon konverziós és mikrokonverziós pontokat,
  • a kampány menedzselése mellett nem riadsz vissza az adminisztratív feladatoktól sem.

Plusz előny és hab a tortán:

  • rutinosan használod a Google Tagmanager-t, a Data Studiot, a Google Marketing Platformot (Campaign Manager, Display&Video360), a Supermetricset vagy egyéb hasonló programokat,
  • naprakész Google/Facebook/Teads képzési tanúsítvánnyal rendelkezel,
  • tudod, mit jelent a SEO, és ismered az irányelveket, amik alapján egy weboldal organikus forgalmát növelni lehet.

Pozícióhoz szükséges tapasztalat: 
Office, Facebook, Instagram, Google Data Studio, Google Analytics, Google Ads, YouTube, (hab a tortán: LinkedIn, TikTok, Taboola, Teads, Programmatic)

interested? apply here: