Médiaügynökségi csapatunkba keresünk PPC managert! Gyere hozzánk, ha a napi kampányépítés és indítás helyett inkább a performance stratégia érdekel és lead ügynökségi szerepben is kipróbálnád magad. Ugorj be hozzánk egy kávéra, és beszélgessünk, szerintünk itt a helyed!
Amit kínálunk:
integrált kampányszemlélet, azaz együtt tudsz dolgozni a hagyományos médiatervezőkkel, a stratégákkal, a PR-esekkel és az ügyfelekkel, hogy a legjobbat hozzátok ki a kampányokból,
nagyszerű ügyfeleink vannak, izgalmas projektekkel, sokat tudsz tanulni a saját média, saját filmes és saját kreatív csapatunktól is,
rendszeres tudásmegosztás a PPC csapaton belül is, és kívül is, igyekszünk minél több szakmai előadást szervezni, illetve tréningekre, konferenciánkra is járni,
ötleteid mindig nyitott ajtókra (és fülekre) találnak,
3 nap home office, 2 nap bejárásunk van általában, de ha szeretnél több napot is benn lenni, az iroda ajtaja nyitva áll, valamint az,
iroda kertjében is tudsz dolgozni,
kutyabarát hely vagyunk, ha van, hozd magaddal a négylábú munkatársad,
törekszünk a munka és a magánélet egyensúlyának biztosítására.
Téged keresünk, ha:
kezeltél már Facebook és Google Ads fiókot, van tapasztalatod a digitális marketing területén,
nem félsz attól, ha ügyfelekkel kell közvetlenül kommunikálnod,
a számok mögött meglátod az összefüggéseket, és hatékony következtetéseket tudsz ebből levonni,
önállóan tudod vinni a kampányfolyamatok Rád eső részét. (tervezés, megvalósítás, javaslattételek, riportálás, …),
PPC-s szemlélettel rendelkezel, ki tudsz jelölni egy weboldalon konverziós és mikrokonverziós pontokat,
a kampány menedzselése mellett nem riadsz vissza az adminisztratív feladatoktól sem.
Plusz előny és hab a tortán:
rutinosan használod a Google Tagmanager-t, a Data Studiot, a Google Marketing Platformot (Campaign Manager, Display&Video360), a Supermetricset vagy egyéb hasonló programokat,
tudod, mit jelent a SEO, és ismered az irányelveket, amik alapján egy weboldal organikus forgalmát növelni lehet.
Pozícióhoz szükséges tapasztalat: Office, Facebook, Instagram, Google Data Studio, Google Analytics, Google Ads, YouTube, (hab a tortán: LinkedIn, TikTok, Taboola, Teads, Programmatic)