LEÍRÁS:
Kihívás:

Az új Audi Q2 egyedülálló karaktere, semmivel össze nem téveszthető formavilága egy új szegmenst nyitott a márka modellpalettáján. Egy kifejezetten fiatalos célcsoportnak kellett kommunikálnunk, így nagyobb hangsúlyt kaphattak a formabontó, digitális megoldások. Aki ilyen autót választ szeretne különbözni másoktól, a kampánynak is különbözni kellett.

Megoldás:

A központi kommunikáció iránymutatása mellett lehetőségünk volt a kampányt a magyar piacra szabni egyedi elemekkel. Többek között épülethálót terveztünk 3D hashtagekkel, influencerként a sokoldalú Giannit vontuk be a kampányba, így a vele készített celeb banner és natív megoldások is színesítették a kommunikációt, létrehoztunk egy Facebook applikációt, ahol a felhasználók saját képeiket feltöltve hozhattak létre személyre szabott gifeket, illetve egy online videó is készült #untaggable hungarikumokkal.

INFO:
Ügyfél:
Audi/Porsche Hungaria
Dátum:
2016
IMG_7501
gianni_celeb
kameleon

share on