LEÍRÁS:
Kihívás:

Új kampányával SEAT azt tűzte ki célul, hogy azoknak a fejében is elhelyezze a márkát, akik eddig nem feltétlenül gondolkodtak benne, mindezt a „Technology to enjoy” ernyőkoncepcióba illeszkedve.

Megoldás:

A kutatási adatok szerint a SEAT-tulajdonosok márkához való érzelmi kötődése jóval átlag feletti. Az alapvetően testimonial jellegű kommunikáció azt mutatja be, hogy a SEAT-tulajdonosok mennyire büszkék autóikra, emellett a márkajellemzők (spanyol dizájn, német technológia, ár-érték arány) is megjelennek. A kampány statikus felületein autós szaklapokból származó idézetek szerepelnek, a videós és social média felületeken pedig valódi SEAT-tulajdonosak vallanak arról, mi volt az első élményük autóik volánja mögött. „Az első lépcsőben négy teljesen eltérő karakter szólal meg, akik szívesen adták arcukat a kampányhoz és osztották meg autóik iránt táplált érzelmeiket és a mindennapi használat során szerzett tapasztalataikat.

INFO:
Ügyfél:

Porsche Hungaria – SEAT

Dátum:
2017

share on