LEÍRÁS:
Kihívás:

Az eBIZ egy az OTP Business égisze alatt fejlesztett számlamenedzser, mely megkönnyíti a kis- és középvállalkozások pénzügyeinek kezelését. A bevezető kampánynak elsősorban ilyen vállalkozások vezetőit, tulajdonosait kellett megszólítania. Mivel nem csak startup cégek, hanem akár évek óta működő családi vállalkozások is a potenciális ügyfélkörbe tartoznak, egyszerre volt szükség egy modern, ugyanakkor széles korosztály számára is befogadható kommunikációra, univerzális vizuális nyelvezetre.

Megoldás:

A főhős, aki a tipikus kisvállalkozót testesíti meg, egy szimbolikus, már-már szürreális háromdimenziós környezetben mozog. Ebben a világban a különböző vállalkozásokkal kapcsolatos teendők, kihívások is jelképesen jelennek meg. A fizika törvényeit is meghazudtoló térben való bolyongás a cégvezetés komplexitásának metaforája. Az állandó döntéskényszer, a felelősség, a bizonytalanság olyan aspektusai ennek a létnek, mellyel bárki azonosulni tud, aki valaha vezetett már céget. A narráció a szeret-nem szeret ellentétpárra alapul, hiszen főhősünk, a káosz ellenére otthonosan érzi magát ebben a világban, mégis léteznek a vállalkozói létnek olyan területei – pl. a rengeteg papírmunka – amelynek terheitől inkább szabadulna. A történet happy enddel végződik, hiszen a főszereplő megtalálja a káoszból kiutat jelentő ajtót, ami átvitt értelemben a terméket, így az adminisztráció nyűgjétől való szabadulást jelenti.

INFO:
Ügyfél:
OTP eBIZ
Dátum:
2017

share on