LEÍRÁS:
Kihívás:

Az OTP Bank számára fontos a megbízhatóság, állandóság érzékeltetése, ezért akár több évet felölelő keretkoncepciókban születnek reklámfilmjei, hogy a nézők könnyen be tudják azonosítani a hirdetőt és a terméket. valóban a termékre tudjanak összpontosítani. Feladatunk egy új keretkoncepció megalkotása volt, amely bátorságával kitűnik a bankoktól megszokott reklámfilmek közül.

Megoldás:

Az OTP Bank kommunikációjának fókuszába – kitalált karakterek vagy celebek helyett – azokat helyeztük, akiket mindenki ismer a saját környezetéből: a bank valódi ügyintézőit. Náluk őszintébben, hitelesebben senki sem vallhat a bankról, annak termékeiről, szolgáltatásairól – és a településről, ahol ügyfeleikkel együtt élnek.

INFO:
Ügyfél:
OTP Bank
Dátum:
2016
Díjak:
Arany Penge ezüst

share on