LEÍRÁS:
Kihívás:

A Coca-Cola és a Vodafone közös promóciójában a Coca-Cola dobozok az üdítősdobozok nyitófüle alatt található kóddal 50Mb Vodafone adatforgalmat kaptak a feltöltők., illetve részt vehettek egy nyereményjátékban. A célunk az volt, hogy a promóciót a lehető legjobb eléréssel népszerűsítsük a tinik körében, és aktiváljuk őket a részvételre.

Megoldás:

4 héten át 8 youtuber és blogger mérte össze véleményformáló erejét egy-egy könnyed, de megosztó téma kapcsán, mint pl. hogy futni vagy bringázni jobb. A nézők pedig eldönthették, hogy a promóció során kapott Vodafone adatforgalmat melyik influencer tartalmainak megnézésére használják fel, azaz melyik oldal mellé állnak. A népszerű influencereken keresztül megsokszoroztuk a nézettséget, hiszen saját platformjaikat egyesítve (Snapchat, Instagram, Facebook) megosztásaikkal további tízezrekhez jutott el a kampány.

INFO:
Ügyfél:
Coca-Cola Magyarország
Dátum:
2016

share on