LEÍRÁS:

Kihívás:

Az OTP Bank számára fontos a megbízhatóság, állandóság érzékeltetése, ezért több évet felölelő keretkoncepciókban születnek reklámfilmjei, hogy a nézők könnyen be tudják azonosítani a hirdetőt és a terméket. valóban a termékre tudjanak összpontosítani. 2009-ben a feladatunk egy új keretkoncepció megalkotása volt, amellyel hosszú távon építjük a bank imázsát, és népszerűsítjük megannyi termékét.

Megoldás:

Elkészítettük a stand-up koncepcióra épülő Nem duma kampányt, amelyben a hazai stand-up csillagai sztorizgattak olyan témákban, amelyek mind az OTP Bank egyes termékeihez kötődtek.
A koncepció sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy több, mint 6 évig futott, és hatékonysága miatt a legmagasabb szakmai elismerésben részesült.

INFO:
Ügyfél:
OTP Bank
Dátum:
2009
Díjak:
EFFIE arany

share on