LEÍRÁS:
Kihívás:

A magyarok 67 százaléka egyáltalán nem tervezi, hogy elkezd félretenni a nyugdíjas éveire, 64 százalékuk ugyanis munkával szeretné kiegészíteni nyugdíját, ami nem tűnik reális életstratégiának. A Magyarországon jelenleg bérből, fizetésből élőknek a figyelmét akartuk felhívni, hogy kezdjenek el takarékoskodni nyugdíjas éveikre.

Megoldás:

A Café PR az OTP Nyugdíjpénztár számára egy olyan PR-vezérelt integrált kampányt készített, amiben a versenytársak távoli, boldog jövőt sugalló üzenetei helyett a valósággal szembesítik a fiatalokat: ha nem tesznek félre, élethosszig tartó munkára, valamint a ma ismert és vágyott nyugdíjaskor eltűnésére számíthatnak. A kampány a sajtóban, közösségi média felületeken futott, de része volt kitelepülés és virálisan terjedő online kisfilm is. A filmekben, melyeket a Café Communications készített, idős embereket mutattunk be olyan munkák közben, amelyek elvégzésére – koruknál fogva – már láthatóan alkalmatlanok. Ezekkel a szituációkkal illusztrálva hívtuk fel a figyelmet arra, hogy érdemes idejében elkezdeni takarékoskodni nyugdíjas évekre.
A probléma megközelítésének és a megvalósítás eredményességének köszönhetően a kampányt számos nemzetközi és hazai versenyen díjazták.

INFO:
Ügyfél:
OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár
Dátum:
2016
Díjak:
European Excellence Award arany
Prizma ezüst és bronz
Sándor Imre PR-díj arany
Eventiada ezüst

share on