LEÍRÁS:
Kihívás:

A Herz márka teljes újrapozícionálása volt a feladat. A brandcsaládban ugyanis található még néhány termék (pl.: Pick), amely eddig hasonló célközönséget szólított meg. Ezért a Herz egy merész döntéssel áthelyezte a hangsúlyt az évszázados múltról és a tradicionális értékekről a modernitásra és a pörgős életvitel támogatására. Ezzel pedig jelentősen fiatalabb közönséget céloz meg.

Megoldás:

Egy bulizó társaság általában az este elején és végén is megéhezik. De amikor a barátaink felugranak hozzánk a mulatozás után, nem mindegy, hogy mivel kínáljuk őket. A Herz minőségi hozzávalóival, ötletesen és gyorsan készíthetünk menő szendvicseket otthon is. Ettől pedig újra jó hangulatba kerülhet csapat, és folytatódhat a dorbézolás.

INFO:
Ügyfél:
PICK Szeged
Dátum:
2016

share on