LEÍRÁS:
Kihívás:

Növelni a sütések – és azokkal együtt a vásárlások – számát, hangsúlyozva a Rama szakértelmét. A márka évtizedes love brand jellegét megőrizve modernebb hangon kommunikálni.

Megoldás:

A sütés látványos részfolyamatai elevenednek meg három rövid jelenetben. A karakterek változnak, a szituációk azonban hasonlóak, alapkérdésük pedig ez: „Vajon miért kezdjük az okát firtatni annak, ha kapunk valamit? Mi éppen arra szeretnénk rávilágítani, hogy sem jeles esemény, sem különleges indok nem szükséges ahhoz, hogy meglepjünk valakit egy finom süteménnyel.” Az alanyok, a sütik és az indokokat firtató kérdések különböznek, a válasz viszont – ami a reklámfilm üzenete – univerzális. A szeretet a közös pont… és persze a Rama.

INFO:
Ügyfél:
Unilever Hungary
Dátum:
2017

share on