LEÍRÁS:
Kihívás:

Bár a Coca-Cola kategóriájában piacvezető minden korcsoportban, az elmúlt években visszaesés történt a belépő korosztálynál, a 13-21 éves fiatalok körében mind a fogyasztás, mind a brand love tekintetében. Mivel a mai tizenévesek a reklámkerülés nagymesterei, egy olyan platformot kellett létrehoznunk, amely ott és akkor éri el őket, ahol és amikor tartalmat fogyasztanak, méghozzá olyan témákkal, ami számukra valóban releváns.

Megoldás:

Létrehoztuk a CokeStreamet, Magyarország első számú tini platformját. nemcsak egy, a tinik számára érdekes tartalmat kínáló online felület, hanem valódi kontent-ökoszisztéma. A tumblr-alapú felületen a tinik kedvenc internetes sztárjainak exkluzív, Coca-Cola brandelt social tartalmai szolgáltatják a műsort, izgalmas promóciókkal és cikkekkel kiegészítve.
Itt egy helyen olvashatnak számukra izgalmas cikkeket, és láthatnak kedvenc internetes hírességeikkel készített exkluzív tartalmakat. A központi felületet kiegészítik a szereplő influencerek saját csatornáin (Youtube, Facebook, Instagram) megjelenő, Coca-Cola brandelt tartalmak, amelyek hatalmas organikus elérést biztosítanak.

INFO:
Ügyfél:
Coca-Cola Magyarország
Dátum:
2016
Díjak:
Arany díj, DMBP

share on