LEÍRÁS:
Kihívás:

Hogyan tartsuk fenn ezt a nehezen megszerzett figyelmet és érdeklődést a továbbiakban, valamint hogyan tudjuk túlszárnyalni és megújítani az előző két év kimagaslóan sikeres promócióinak eredményeit, amely jelen esetben a célcsoportja csak és kizárólag a tini korosztály lenne. Hogyan tudjuk elérni, hogy a márka ismét érdeklődést generáljon és a korábbi éveknek megfelelően segítsen megőrizni a korábban kivívott, egyedi trendteremtő szerepét és mérhetően növelje a tinik elköteleződését?

Megoldás:

Netre szomjazol? Töltődj és tölts!
Az ingyen adatforgalom egyértelműen jó hívószó. Felnő a korábbi kampányok egyediségéhez, sőt, újra rendkívül egyedit nyújt: minden Coke mellé biztosít garantált ajándékot.
MINDEN promóciós termékhez 50 MB Vodafone adatforgalmat, garantáltan. Az ajándék célcsoport számára képviselt értéke magas, mégis könnyen, már egy termék megvásárlásával is elérhető.
A termék nyitó fülén szereplő egyedi kód promóciós site-ra feltöltését követően szinte azonnal jóváírásra került a megadott telefonszámra az adatforgalom. Aki nem Vodás volt, az külön SIM kártyán gyűjthette és az adatot, illetve magas minőségű tini releváns nyeremények is kisorsolásra kerültek.

INFÓ:
Ügyfél:

Coca-Cola Hungary

Dátum:
2016

share on