LEÍRÁS:
Kihívás:

A kampány feladata bemutatni, hogy “a tradicionális technikákat elsajátítva és a modern követelmények szerint újraértelmezve hozhatók létre a legkiválóbb termékek”, amivel arra céloznak, hogy a Pilsner Urquell a kezdetek óta változatlan eljárással gyártja a sört, a főzéstől egészen a csapolásig.

Megoldás:

A Stories egy új online stratégia mentén szólítja majd meg a márka fogyasztóit, felhasználva az online videós tartalmak és offline aktivációk megfelelő elegyét.
Útjára indítottuk a Pilsner Urquell Heart Crafted Workshop branded content videósorozatot, amiben négy részen át, egy-egy „kézműves” szemén keresztül mutatjuk meg a szakmájuk szépségét, az alkotás szabadságát, majd a közönséget workshopokra hívjuk, ahol ki is próbálhatják az adott mesterséget.

INFÓ:
Ügyfél:
Pilsner Urquell
Dátum:
2018

share on