LEÍRÁS
Kihívás:

Senior szotvermérnököket kívántunk elérni a kampánnyal Budapesten, akik potenciális munkavállalói lehetnek a Dealogic-nak szakmai képzettségüknek megfelelően. A kampány másodlagos célja a cég ismertségének növelése a teljes IT szektorban dolgozók körében.

Megoldás:

A programozók nagyon másképp szemlélik a világot, csak az ő gondolkodásmódjukon megfogalmazott üzeneteket hajlandóak befogadni, ami elsősorban a sci-fi, a gaming és kódsorok nyelvén íródik, és bennfentesség érzését kelti, amit rajtuk kívül senki más nem érthet.
A kampány stratégiai elképzelésében ezért olyan szimbólumot kerestünk, ami mindháromnak érdeklődési kört lefedi, és őszintén tudnak vele azonosulni, hiszen nincs olyan programozó, aki nem ismerné a Mátrix utópisztikus programvilágából kivezető utat, amit a fehér nyúl követése jelképez. Mindezt pedig egy logikai feladványba rejtve tálaltunk számukra, aminek egyszerűen nem tudtak ellenállni.

INFO:
Ügyfél:
Dealogic Hungary
Dátum:
2017

share on